news-background
news-background

جوایز Critics Choice: رابرت داونی جونیور پس از دریافت جایزه با Oppenheimer از نقدهای «شاعرانه» منتقدین نقل قول کرد

داونی جونیور زننده‌ترین نقدهایش را در شب برگزاری مراسم اهدای جوایز «انتخاب منتقدین» به یاد آورد.

«رابرت داونی جونیور» پس از دریافت جایزه بهترین بازیگری از «انتخاب منتقدین» (Critics Choice) برای فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) از برخی نقدهایی که در گذشته دریافت کرده یاد کرد.

داونی جونیور روی صحنه گفت: ««انجمن انتخاب منتقدین»، آن‌ها بازخوردهای زیبایی به من داده‌اند، و تجارب بسیار خوبی. برخی از آن‌ها بسیار شاعرانه‌اند، و حالا می‌خواهم برخی از نظرات آن‌ها را به اشتراک بگذارم.»

او در ادامه به یاد آورد که یکی از منتقدین او را «نامرتب، شلخته و تنبل» توصیف کرده است. منتقد دیگری بازی او در یک فیلم را با «پی وی هرمان بازگشته از کما» مقایسه کرده در حالی که یک منتقد بریتانیایی او را زمانی «به هدر رفتگی گیج‌کننده استعداد» نامیده است.

داونی جونیور سپس از همبازیانش در «اوپنهایمر» از جمله «امیلی بلانت»، «آلدن ارنرایک»، «کیلین مورفی» و کارگردان فیلم «کریستفر نولان» قدردانی می‌کند. او در این فیلم نقش «لوییس استراز» یکی از اعضای کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده آمریکا را بازی کرده است.

«اوپنهایمر» یکشنبه شب در هشت بخش از جمله بهترین فیلم برنده جایزه «انتخاب منتقدین» شد. رقیب سنتی این فیلم یعنی «باربی» (Barbie) این شب را با دریافت شش جایزه به پایان برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید