news-background
news-background

دوا لیپا در SNL از «خوش‌بینی رادیکال» خود گفت

خواننده و بازیگر آلبانیایی-تبار شنبه شب مجری برنامه «اس‌ان‌ال» بود.

«دوا لیپا» شنبه شب برای اولین بار برنامه زنده «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی را اجرا کرد و از سومین آلبوم استودیویی خود «خوش‌بینی رادیکال» (Radical Optimism) گفت.

لیپا توضیح می‌دهد که وقتی از او می‌پرسند خوش‌بینی رادیکال یعنی چه می‌گوید: «به نظر من، یعنی نگاه کردن به نیمه روشن هر موقعیتی.» او سپس از برخی مخاطبین حاضر در استودیو می‌خواهد مسائل و مشکلاتشان را بیان کنند تا او نشان دهد که چگونه جنبه مثبتی در آن می‌بیند.

«اندرو دیزمیوکس» نقش یکی از حضار را بازی می‌کند و می‌گوید همسرش او را ترک کرده وقتی تصادفاً با مادرش تماس گرفته است. لیپا می‌گوید: «اگر خوش‌بین باشی، می‌بینی که حالا می‌توانی وقت بیشتری با مادرت بگذارنی. می‌بینید، خوش‌بینی رادیکال این است.»

تماشاچی دیگری با بازی «بوون یانگ» می‌گوید پزشک به او توصیه کرده دست از نوشیدن مشروبات الکلی بردارد. لیپا پاسخ می‌دهد: «اگر خوش‌بین باشی می‌بینی که داروهای روان‌گردان شیمیایی همیشه در دسترس‌اند.»

«دوا لیپا» سپس به تماشاچی سوم با بازی «هایدی گاردنر» رو می‌کند که می‌گوید: «من کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی هستم.» لیپا پیش از تمام شدن حرف تماشاچی می‌گوید کمکی از دست او ساخته نیست.

«کریستی نوم» که از سال ۲۰۱۹ فرماندار داکوتای جنوبی است در کتابش «روز بدی برای بز بودن» (Bad Day to be a Goat) اعتراف کرده که سگ و بز خانوادگی خود را در یک روز با تیراندازی کشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید