news-background
news-background

استودیوی قرن بیستم Maze Runner را ریبوت می‌کند

«دونده هزارتو» ریبوت خواهد شد.

دیزنی و استودیوی قرن بیستم برای بازسازی «دونده هزارتو» (The Maze Runner) با «جک پگلن» (Transcendence) وارد مذاکره شده است. این چندگانه علمی-تخیلی و اکشن با بازی «دیلن اوبراین» و «کایا اسکودلاریو» در قالب یک سه‌گانه به تولید رسید و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ اکران شد.

«دونده هزارتو» از کتاب‌های پرفروش «جیمز دشنر» اقتباس شده و گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که در یک هزارتوی مرگبار برای بقا می‌جنگند در حالی که از گذشته خاطره‌ای به یاد نمی‌آورند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «وس بال» کارگردان سه‌گانه اول یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی به همراه «لی استالمن» و «الن گلدسمیت-وین» خواهد بود.

این ریبوت داستان قبلی را بازسازی نمی‌کند و دنباله مستقیمی برای سه‌گانه نخواهد بود. قرن بیستم امیدوار از است فیلمی بسازد که داستان سه قسمت قبلی را گسترش دهد و از عناصری استفاده کند که برای مخاطبین سه‌گانه جذابیت داشت. قسمت اول «دونده هزارتو» با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۳۴۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

قرن بیستم «قلمرو سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) به کارگردانی «وس بال» را به تازگی تولید کرده که ریبوت چندگانه «سیاره میمون‌ها» است اما بازسازی فیلم‌هایی که در دهه ۲۰۱۰ و آثاری که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ ساخته شدند نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید