news-background
news-background

دنباله‌روی از رایان رینولدز: ویل فرل سهام باشگاه فوتبال لیدز یونایتد را خریداری می‌کند

فرل سهام باشگاه لیدز یونایتد را خریداری می‌کند.

رسانه‌های بریتانیایی این هفته گزارش دادند که «ویل فرل» سهام یک باشگاه فوتبال را خریداری خواهد کرد و قدم در راهی می‌گذارد که «رایان رینولدز» با تیم فوتبال رکسهام ولز طی کرده است.

«سان» گزارش می‌دهد که بازیگر «الف» (Elf) بخش زیادی از سهام باشگاه لیدز یونایتد را خریداری کرده و شیفته ورزش فوتبال شده است. لیدز یونایتد به صورت رسمی عضویت فرل در هیأت مدیره باشگاه را تأیید نکرده و می‌گوید در مورد هویت سهامداران اظهار نظر نمی‌کند.

در گزارش «سان» آمده است که سرمایه‌گذاری فرل تا چند روز آینده اعلام خواهد شد. یکی از منابع نشریه می‌گوید: «حقیقت دارد - ویل فرل مالک سهام لیدز است. فورتی ‌ناینرز انترپرایز مشارکت او را در روزهای آینده اعلام خواهد کرد و او مشتاق است که کمی از گرد جادویی خود را به باشگاه بپاشد. او عاشق ساکر است و مشخصاً‌ از شور و شوق این بازی انگلیسی را تحسین می‌کند.»

فرل که یکی از مالکان باشگاه فوتبال لس‌آنجلس اف‌سی است سال گذشته چند بار در ورزشگاه‌های فوتبال بریتانیا دیده شد و حضور غافلگیرکننده‌ای در شبکه اسکای اسپورتس و زمین منچستر سیتی داشت. او یکی از مهمانان ویژه بازی‌های تیم رکسهام بوده که در سال ۲۰۲۰ توسط رینولدز و «راب مک‌الهنی» خریداری شد و به لیگ ۱ فوتبال انگلستان صعود کرد. لیدز یونایتد در حال حاضر در لیگ چمپیونشیپ که سطح دوم فوتبال انگلستان است در رتبه سوم قرار دارد و امیدوار است که تا پایان فصل به لیگ برتر راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید