news-background
news-background

خانه‌ای که متیو پری چند ماه پیش از مرگ خریداری کرده بود به فروش گذاشته شد - تصاویر

بازیگر سریال «دوستان» اکتبر سال گذشته از دنیا رفت.

خانه «متیو پری» شش ماه پس از درگذشت او با قیمت ۵ میلیون دلاری به فروش گذاشته شد. بازیگر سریال «دوستان» (Friends) این خانه را پنج ماه پیش از مرگ خریداری کرده بود.

پری که در سریال سیت‌کام «دوستان» نقش «چندلر بینگ» را بازی کرده بود، ۲۸ اکتبر سال پیش در ۵۴ سالگی در استخر این خانه غرق شد. او این خانه واقع در جاده گلن رایزینگ در لس‌آنجلس را ۴.۹۹۵ میلیون دلار خریداری کرده بود. زیربنای این ملک ۸۹۰ متری به ۲۴۰ متر می‌رسد.

«دیلی میل» گزارش داده است که پری پس از خرید و فروش چندین ملک در طول سالیان گذشته بیش از ۳۵ میلیون دلار به دست آورده است. پری وقتی اولین خانه‌اش را با دستمزد سریال «دوستان» خریداری کرد به «تورنتو سان» گفته بود: «قانون بازی در یک سیت‌کام موفق این است: بین فصل اول و دوم، یک خانه می‌خرید.» آن خانه که در سال ۲۰۰۱ به قیمت ۸۳۹ هزار دلار فروخته شده بود، حالا حدود ۲ میلیون دلار ارزش دارد.

پری ملک ۶۰۰ متری دیگری در بورلی هیلز با قیمت ۳.۲ میلیون دلار خریداری کرده بود. او علاوه بر این کاندوی سابق «التون جان» در وست هالیوود را در سال ۲۰۰۵ با حدود ۲.۵ میلیون دلار و یک سال بعد ملک دیگری در سانست استریپ را با ۱.۷ میلیون دلار خریداری کرده بود. او ملک دوم را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۵.۶۹ میلیون دلار فروخت.

او سپس در سال ۲۰۰۸ ملکی در کارمن کرست درایو با قیمت ۴.۴۷ میلیون دلار خرید و آن را پنج سال بعد به قیمت ۴.۶ میلیون دلار فروخت. پری یک ویلای ۱۲ میلیون دلاری در مالیبو خریده و در سال ۲۰۲۰ با قیمتی بیشتر فروخته بود.

اما جدا از همه این املاک، پری در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۱ میلیون دلار برای ملکی که نامش را «عمارتی در آسمان» می‌گذاشت پرداخت کرد. پری در زمان مرگش در یک کلبه ۶ میلیون دلاری در منطقه پاسیفیک پالیسادز لس‌آنجلس اقامت داشت.

انتظار می‌رود سود حاصل از فروش این ملک میان ذینفعان پری از جمله پدر و مادر و دوست دختر سابقش «ریچل دان» و «کیتلین موریسون» خواهر ناتنی او تقسیم شود.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۹

خدا رحمتش کنه مرحوم تو کار خرید و فروش ملک بودن گاهی وقت ها بازیگری هم می کردن😂

نمایش اسپویل