news-background
news-background

نیکلاس کیج و اف‌کی‌ای توییگز در فیلم انجیلی The Carpenter’s Son

«نیکلاس کیج»، «اف‌کی‌ای توییگز»، «نوا جوپ» و «سهیلا یعقوب» به فیلم «پسر نجار» (The Carpenter's Son) به کارگردانی «لطفی نیتان» فیلمساز آمریکایی-مصری ملحق شدند.

این فیلم کودکی مسیح را در ژانر وحشت روایت می‌کند و نیتان فیلمنامه این فیلم را از «انجیل کودکی توماس» الهام گرفته که در سده دوم میلادی نوشته شده است.

نیتان با اولین فیلم بلندش «سوختن» (Harka) که در بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن سال ۲۰۲۲ اکران شد به شهرت رسید. «آدام بسا» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر شد. نیتان پیش از آن فیلم در سال ۲۰۱۴ مستند بلند «پسران ساعت ۱۲» (12 O’Clock Boys) را ساخته بود.

کیج که برای «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) برنده اسکار شده نقش نجار را بازی می‌کند. او سال گذشته برای «سناریوی رؤیایی» (Dream Scenario) نامزد گلدن گلوب شد و امسال «موج‌سوار» (The Surfer) را در بخش «نیمه‌شب» جشنواره کن خواهد داشت.

توییگز نامزد گرمی نقش «مادر» را بازی خواهد کرد. او پیش‌تر برای «پسر عزیز» (Honey Boy) نقدهای مثبتی دریافت کرده بود و به زودی در بازسازی «کلاغ» (The Crow) مقابل «بیل اسکارزگارد» دیده خواهد شد.

جوپ نقش «پسر» را بازی می‌کند. او اخیراً سریال «فرانکلین» (Franklin) را در اپل تی‌وی+ داشته و به زودی در «بانوی درون دریاچه» (Lady in the Lake) دیده خواهد شد. یعقوب سابق بازی در «کلایمکس» (Climax) «گاسپر نوئه» را دارد و در به تازگی در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) دیده شده است.

«پسر نجار» تابستان امسال فیلمبرداری خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید