news-background
news-background

رایان گاسلینگ می‌گوید فیلمنامه دنباله The Fall Guy نوشته شده است

فیلمنامه قسمت دوم «مرد فدایی» به نگارش درآمده است.

«رایان گاسلینگ» در مصاحبه با «فست‌کمپانی» تأیید کرده است که فیلمنامه فیلم «مرد فدایی» (The Fall Guy) به کارگردانی «دیوید لیچ» نوشته شده است. این فیلم آخر هفته گذشته اکران شد و در سه روز اول اکران در آمریکا ۲۸.۵ میلیون دلار فروخت.

فیلم جدید گاسلینگ با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و انتظارات استودیوی یونیورسال را برآورده نکرده اما او می‌گوید فیلمنامه قسمت دوم آماده است:‌ «ما از حالا - چنان این شخصیت‌ها را دوست داشتیم که می‌خواستیم بدانیم پس از پایان فیلم برای کولت و جودی [با بازی «امیلی بلانت»] چه اتفاقی می‌افتد؟ فاز بعدی برای آن‌ها چیست؟ و حالا دقیقاً می‌دانیم. بنابراین امیدوارم که مخاطبین هم تمایل داشته باشند بدانند.»

او اضافه می‌کند: «دنباله به شکلی خودش نوشته شد. ما فوراً [داستان را] می‌دانستیم. فقط امیدواریم که مردم به اندازه کافی این فیلم را دوست داشته باشند تا بتوانیم داستان این شخصیت‌ها را بازگو کنیم. این شخصیت‌ها و این دنیا را خیلی دوست داریم و اطمینان داریم که می‌توانیم آن را بسازیم.»

این فیلم از مخاطبین نمره A- «سینمااسکور» دریافت کرده و در ۷۸ بازار بین‌المللی ۳۷ میلیون دلار فروخته است. در مجموع فروش جهانی «مرد فدایی» در افتتاحیه به ۶۵.۴ میلیون دلار رسیده و یونیورسال امیدوار است در سینماروها در هفته‌های بعد به دیدنش ادامه دهند. پرفروش‌ترین بازارهای خارجی این فیلم تا امروز استرالیا با ۴.۵ میلیون دلار، بریتانیا با ۴.۴ میلیون دلار، مکزیک با ۲.۵ میلیون دلار، فرانسه با ۲.۳ میلیون دلار و اسپانیا با ۲.۳ میلیون دلار بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید