news-background
news-background

واکنش برادران روسو به تمایل رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای مارول پس از Avengers: Endgame

کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» می‌گوید تمایل بازیگر نقش «مرد آهنی» برای بازگشت گیج‌کننده است.

«رابرت دوانی جونیور» اوایل آوریل در مصاحبه با «اسکوایر» گفت که از بازگشت به «دنیای سینمایی مارول» و نقش «مرد آهنی» یا «تونی استارک» خوشحال خواهد شد. این شخصیت در پایان فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به کارگردانی «برادران روسو» کشته شد اما دنیاهای موازی درها را برای بازگشت او باز نگه می‌دارند. «هیو جکمن» به زودی در «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) پس از سال‌ها نقش قهرمانی را بازی خواهد کرد که در فیلم «لوگان» (Logan) کشته شد.

«جو روسو» و «آنتونی روسو» کارگردانان «آخر بازی» در مصاحبه جدیدی با «گیم رادار» می‌گویند تمایل داونی برای بازگشت آن‌ها را گیج کرده است. آنتونی می‌گوید: «نمی‌دانم چطور می‌توانند این کار را بکنند. نمی‌دانم راه این کار چیست [می‌خندد].» جو اضافه می‌کند: «ما آن کتاب را بستیم بنابراین باز کردن دوباره‌اش به خودشان بستگی دارد.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول از طرف دیگر در مصاحبه با «ونیتی فیر» گفته است که تمایلی به بازگرداندن «مرد آهنی» ندارد: «می‌خواهیم آن لحظه را حفظ کنیم و دوباره به آن دست نزنیم.» اما آن مصاحبه در ماه دسامبر و پیش از انتشار اظهارات داونی برگزار شده بود و با توجه به شکست‌های تجاری مارول با فیلم‌هایی چون «مرد-مورچه‌ای ۳» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و «کاپیتان مارول ۲» (The Marvels)، مارول ممکن است برخی از بازیگران قبلی را برگرداند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۵

بعد از end game خودش گفت دیگه هیچ وقت برنمی‌گردم و تمایل ندارم

نمایش اسپویل