news-background
news-background

فیلم Kingdom Of The Planet Of The Apes به دنبال افتتاحیه جهانی ۱۳۰ میلیون دلاری

 

«قلمرو سیاره میمون‌ها» موتور گیشه در فصل سینمایی تابستان را روشن می‌کند.

فیلم «قلمرو سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) به کارگردانی «وس بال» به دنبال فروش افتتاحیه بیش از ۱۳۰ میلیون دلاری است. «ددلاین» گزارش داده است که برای این فیلم افتتاحیه داخلی ۵۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده و پس از ناکامی «مرد فدایی» (The Fall Guy) یونیورسال در هفته اول، انتظار می‌رود این دنباله بالأخره رونقی به سالن‌های سینما بدهد.

این فیلم مردان زیر ۳۵ ساله را هدف گرفته و پیش‌فروش بلیت‌هایش تا امروز به ۳.۱ میلیون دلار رسیده است. پیش‌فروش این فیلم با «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning) قابل مقایسه است که در سه روز اول اکران ۵۴.۶ میلیون دلار فروخت. بنابراین فروش دست کم ۵۰ میلیون دلاری برای تازه‌ترین فیلم «میمون‌ها» در دسترس است.

فیلم «جنگ برای سیاره میمون‌ها» (War of the Planet of the Apes) سال ۲۰۱۷ به کارگردانی «مت ریوز» ۵۶.۲ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروخت.

سه فیلم قبلی «سیاره میمون‌ها» در استودیوی فاکس قرن بیستم همگی نمره A- «سینمااسکور» دریافت کردند در حالی که فیلم «تیم برتون» در سال ۲۰۰۱ نمره B- گرفت.

داستان «قلمرو سیاره میمون‌ها» ۳۰۰ سال پیش از وقایع «جنگ برای سیاره میمون‌ها» قرار داده شده و با بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری به تولید رسیده است. این فیلم با رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) در بیش از ۳۷۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی و ۱۰۰ درصد بازارهای خارجی از جمله ایتالیا، فرانسه، آلمان و کره اکران خواهد شد. بیش از ۸۰ میلیون دلار از افتتاحیه جهانی این فیلم به بازارهای بین‌المللی اختصاص پیدا می‌کند که بیش از ۱۰ میلیون دلار آن در چین رقم خواهد خورد.

سه‌گانه قبلی «سیاره میمون‌ها» از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ بیش از ۱.۶۸ میلیارد دلار فروختند. قسمت اول این چندگانه در سال ۱۹۶۸ به فروش داخلی ۳۲ میلیون دلاری رسید و ریبوت برتون ۳۶۲ میلیون دلار فروخت. تمامی فیلم‌های چندگانه در مجموع ۲.۱ میلیارد دلار فروخته‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید