news-background
news-background

گرتا لی و کینگزلی بن ادیر در فیلم علمی تخیلی 11817

بازیگران «زندگی‌های گذشته» و «باربی» در یک فیلم علمی-تخیلی همکاری می‌کنند.

«گرتا لی» بازیگر فیلم «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) و «کینگزلی بن-ادیر» بازیگر «باب مارلی: یک عشق» (Bob Marley: One Love) برای بازی در فیلم هارر و علمی-تخیلی «۱۱۸۱۷» (11817) به کارگردانی «لوئی لتریه» وارد مذاکره شدند.

در فیلم «۱۱۸۱۷»، نیرویی غیرقابل‌توضیح خانواده‌ای چهار نفره را درون خانه‌شان به دام می‌اندازد. وقتی ضروریات زندگی خانواده تمام می‌شود، آن‌ها باید راهی برای بقا پیدا کنند. «متیو رابینسون» نویسنده فیلمنامه و راکت ساینس سرمایه‌گذار پروژه است. این فیلم به زودر در بازار فیلم کن به فروش گذاشته خواهد شد.

لی به تازگی برای «زندگی‌های گذشته» نامزد اسکار شده و به سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ پیوسته. او فیلم «ترون: آرس»‌ (Tron: Ares) با بازی «جرد لتو» و «جف بریجز» را در مرحله تولید دارد.

بن-ادیر سال گذشته در فیلم «باربی» (Barbie) و «باب مارلی» دیده شده در حالی که لتریه فیلم «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) را برای یونیورسال کارگردانی کرده است.

راکت ساینس امسال فیلم «کارآموز» (The Apprentice) به کارگردانی «علی عباسی» و بازی «سباستین استن» در نقش «دونالد ترامپ» را در بخش «مسابقه» دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید