news-background
news-background

تریلر رسمی Twisters: گلن پاول و دیزی ادگار جونز در وادی گردباد

«گردبادها» تابستان آینده اکران خواهد شد.

تریلر جدید «گردبادها» (Twisters) «دیزی ادگار جونز» و «گلن پاول» را در مواجهه با دو گردباد مرگبار به تصویر می‌کشد. دنباله «گردباد» (Twister) را «لی آیزاک چانگ» ساخته که برای «میناری» (Minari) نامزد اسکار شده است.

بازیگران «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و «آدم‌های عادی» (Normal People) در این فیلم سعی می‌کنند از گردبادهای هولناک جان سالم به در ببرند. ادگار جونز نقش زنی به نام «کیت کوپر» را بازی می‌کند که هنوز از خاطره رویارویی با یک تورنادوی وحشتناک رنج می‌برد.

پاول پیش‌تر درباره این دنباله به «ووگ» گفته بود:‌ «سعی نمی‌کنیم داستان قسمت اول را بازسازی کنیم. داستان کاملاً اریجینالی است. هیچ شخصیتی از قسمت اول برنمی‌گردد، بنابراین در واقع یک ادامه نیست. داستانی مستقل در عصر حاضر است.»

در نسخه اول فیلم «بیل پکستون» و «هلن هانت» نقش زوجی در آستانه جدایی و تعقیب‌کننده گردباد را بازی می‌کردند. آن‌ها با همکاری یکدیگر تورنادوها را دنبال می‌کردند تا گزارش و هشدار آب‌وهوا را به موقع تحویل دهند.

«مارک ال. اسمیت» فیلمنامه دنباله فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «گردبادها» را به نگارش درآورده است. دیگر بازیگران این دنباله «آنتونی راموس»، «دیوید کورنسوت»، «کیتی اوبراین»، «کی‌یران شیپکا»، «هری هدن-پاتن»، «مائورا تیرنی» و «ساشا لین» خواهند بود. فیلمبرداری «گردبادها» مه سال گذشته در اوکلاهوما سیتی آغاز شد و پس از وقفه چند ماهه به دلیل اعتصابات هالیوود در ماه نوامبر به پایان رسید.

یونیورسال و برادران وارنر «گردبادها» را ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید