news-background
news-background

سیدنی سویینی نقش کریستی مارتین بوکسور آمریکایی را بازی می‌کند

فیلم جدید سویینی در نقش بوکسور آمریکایی را «دیوید میشد» می‌سازد.

«سیدنی سویینی» در یک فیلم بیوگرافی برای «کریستی مارتین» بوکسور آمریکایی برای «دیوید میشد» مقابل دوربین می‌رود.این پروژه در بازار کن به خریداران ارائه خواهد شد.

میشد که با فیلم‌هایی چون «پادشاه» (The King) و «قلمرو حیوانات» (Animal Kingdom) شناخته می‌شود، در این فیلم ظهور مارتین در دهه ۱۹۹۰ و «راکی زنانه» لقب گرفتن او را روایت می‌کند. مارتین در سال ۱۹۸۹ پس از ملاقات با «جیم مارتین» که بعدها با او ازدواج کرد زندگی خود را متحول دید. او به اولین زنی تبدیل شد که با «دان کینگ» پروموتر معروف قرارداد بست و تنها بوکسر زنی شد که تصویرش روی مجله «اسپورتس ایلوستریتد» چاپ می‌شد. مارتین در سال‌های بعد محبوبیت زیادی پیدا کرد اما در پس این شهرت او با روابط سمی دست به گریبان بود.

سویینی به «ددلاین» می‌گوید به بوکس و ام‌ام‌ای علاقه زیادی دارد و در سنین ۱۲ تا ۱۹ سالگی کیک‌بوکسینگ کار کرده است: «مشتاقم که به رینگ مسابقه برگردم، تمرینات را شروع و بدنم را متحول کنم. داستان کریستی ساده نیست، از نظر جسمانی و روانی طاقت‌فرساست، سنگینی زیادی را باید تحمل کرد. اما خیلی دوست دارم خودم را به چالش بکشم.»

او اضافه می‌کند: «کریستی مارتین نه تنها بوکس زنان را مشروع کرد بلکه بر کلیشه‌های جنسیتی غلبه کرد و با بدرفتاری‌های عاطفی، جسمانی و مالی جنگید.

مشتاق دنیای مبارزه هستم، داستان کریستی گوشه‌ای از خیزش باورنکردنی او تا اوج را روشن می‌کند و در عین حال مشکلات شهرت را در پشت پرده نشان می‌دهد. باید داستان  زنی را بازگو کنیم که با این همه ناملایمات روبرو شد و اجازه نداد شکستش دهند. تأثیرگذار و احساسی است.»

میشد می‌گوید: «این فیلم درباره کریستی به عنوان یک زن جوان همجسگرا در شهر کوچکی در ویرجینیای دهه ۱۹۹۰ است. او از خانواده نسبتاً محافظه‌کاری می‌آمد و اجازه نداشت خود واقعی‌اش باشد بنابراین از بوکس کمک گرفت تا خودش و خشمش را بیان کند. او باید در زندگی تسلیم مسائل خطرناک و بنیادینی می‌شد که مهم‌ترین آن‌ها ازدواج با مردی بسیار خطرناک بود.»

فیلمنامه این فیلم را «میرا فولکس» و میشد به نگارش درمی‌آورند. فیلمبرداری این پروژه از پاییز آینده شروع خواهد شد. کمپانی بلک بر که به تازگی در تولید «معصوم» (Immaculate) سویینی همکاری کرده این پروژه را در کن به فروش می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۹

ای بابا. سیدنی سوئینی اینجا، سیدنی سوئیتنی اونجا، سیدنی سوئینی همه جا! این دختره تو هر فیلمی که اخیرا می بینیم وجود داره!! چه خبره

نمایش اسپویل