news-background
news-background

انتقاد هالیوود از تیزر تبلیغاتی اپل برای iPad: «روحتان را به ما بدهید، ارادتمند شما، اپل»

بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از تیزر جدید آیپد انتقاد کردند.

آیپد جدید اپل تا یک هفته به بازار نمی‌آید اما تیزر «نازک‌ترین محصول اپل تا امروز» با انتقادات زیادی روبرو شده است. این تیزر یک دقیقه‌ای موسوم به «متلاشی» (Crush) دو روز پیش در یک رویداد مجازی رونمایی شد و ترانه «تنها چیزی که به عمرم می‌خواهم تویی» (All I Ever Need Is You) که سانی و شر در سال ۱۹۷۱ منتشر کردند روی آن شنیده می‌شود.

اپل در این ویدیو تقریباً تمامی آثار فیزیکی تاریخ هنر را «متلاشی» می‌کند تا یک آیپد از آن بسازد. «تیم کوک» مدیر عامل اپل این تیزر و محصول جدید کمپانی را می‌ستاید و می‌گوید: «فقط هرآنچه با آن خلق خواهد شد را تصور کنید.» با این حال هنرمندان زیادی از جمله «هیو گرنت» و «جاستین بیتمن» در شبکه اجتماعی ایکس به او و تیزر جدید تاخته‌اند.

بازیگر «وانکا» (Wonka) چهارشنبه این هفته نوشت: «نابودی تجارب بشری. با حمایت سیلیکن ولی.»

«چئو هوداری کوکر» نویسنده «کرید ۲» (Creed II) و پدیدآورنده «لوک کیج» (Luke Cage) می‌نویسد: «این تیزر اپل... مشکل‌دار است. نه مشکلی که در هیپ-هاپ «بد به معنای خوب» باشد. بلکه مشکل واقعی.»

«اد سالمن» نویسنده «مردان سیاه‌پوش» (Men in Black) می‌گوید: ««چه کسی زندگی انسانی و همه چیزهایی که ارزش زیستن دارد را می‌خواهد؟ غرق در صور دیجیتال شوید و روحتان را به ما بدهید. ارادتمند شما، اپل.»»

«رید مورانو» کارگردان برنده امی «سرگذشت ندیمه» (Handmaid’s Tale) می‌گوید: «هی، تیم کوک، واکنش‌ها را بسنج برادر. چون این تیزر لعنتی بیمارگونه است.» «جاستین بیتمن» فعال ضد-هوش مصنوعی خطاب به کوک می‌نویسد: «واقعاً، چه مشکلی داری؟» او سپس ویدیوی «اصلاح‌شده‌ای» از این تیزر را برای مدیر عامل اپل ارسال می‌کند. توییت کوک تاکنون نزدیک به ۳۰ میلیون بازدید داشته و بیش از ۸ میلیون واکنش را برانگیخته است.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید