news-background
news-background

پیکاک اسپین‌آف The Office را پخش می‌کند؛ اولین جزئیات از داستان سریال

اسپین‌آف جدید «اداره» در پیکاک سفارش ساخت دریافت کرد.

پلتفرم استریم پیکاک سفارش ساخت اسپین‌آف «اداره» (The Office) را صادر کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که این سریال یک ریبوت نخواهد بود و یک ماکیومنتری جدید در آن دنیا با بازیگران جدید است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «وقتی گروه مستندسازی که شعبه اسکرانتون کمپانی کاغذ داندر میفلین را جاودانه کرد در جست‌وجوی سوژه جدیدی می‌گردد یک روزنامه تاریخی رو به زوال را در غرب میانه کشف می‌کند در حالی که ناشر سعی دارد آن را با گزارشگران داوطلب احیا کند.»

«دامنال گلیسون» بازیگر فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) و «سابرینا امپاچیاتوره» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) پیش‌تر به این سریال ملحق شده بودند. تولید سریال از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

«گرگ دنیلز» که نسخه آمریکایی «اداره» را ساخت به همراه «مایکل کومان» پدیدآورنده سریال جدید و تهیه‌کنندگان اجرایی آن به همراه «ریکی جرویز» و «استیون مرچنت» خواهند بود. «اداره» شبکه ان‌بی‌سی بازسازی یک سریال بریتانیایی به همین نام به نویسندگی «ریکی جرویز»‌ و «استیون مرچنت» بود. در نسخه آمریکایی سریال که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پخش شد «استیو کارل» نقش «مایکل اسکات» را بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۳

ایول

نمایش اسپویل