news-background
news-background

جرمی استرانگ در Deliver Me From Nowhere نقش مدیر برنامه بروس اسپرینگستین را بازی می‌کند

بازیگر «وراثت» در فیلم «نبراسکا» به «جرمی آلن وایت» می‌پیوندد.

«جرمی استرانگ» در حال مذاکره است تا در فیلم جدیدی نقش مدیر برنامه «بروس اسپرینگستین» را بازی کند. پیش‌تر گزارش شده بود که «جرمی آلن وایت» بازیگر سریال «خرس» (The Bear) نقش خواننده آمریکایی را بازی خواهد کرد.

این فیلم به کارگردانی «اسکات کوپر» بر اساس کتاب «از ناکجا نجاتم بده» (Deliver Me From Nowhere) نوشته «وارن زینز» ساخته خواهد شد که سال گذشته به بازار آمد و مراحل ضبط آلبوم «نبراسکا» (Nebraska) را شرح داد. این کتاب حاوی مصاحبه‌هایی با اسپرینگستین و دیگر همکارانش در خلق شاهکار «نبراسکا» در سال ۱۹۸۲ است. آن آلبوم که در اولین روزهای ترانه‌سرایی این خواننده ضبط شد، از ترانه‌های آکوستیکی تشکیل شده که اسپرینگستین در اتاق خوابش پدید آورد. «نبراسکا» دومین آلبوم اسپرینگستین پس از «رودخانه» (The River) بود که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد.

بازیگر «وراثت» (Succession) در صورت توافق با استودیوی قرن بیستم نقش «جان لاندو» مدیر برنامه اسپرینگستین را بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از پاییز آینده شروع شود.

استرانگ اخیراً با «دشمت ملت» (An Enemy of the People) نامزد تونی شده و سه نامزدی و یک جایزه امی برای نقش «کندال روی» در سریال «وراثت» دریافت کرده است. او به زودی «کارآموز» (The Apprentice) به کارگردانی «علی عباسی» را در جشنواره کن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید