news-background
news-background

فرایا آلن: هواداران The Witcher نباید به لیام همسورث سخت بگیرند؛ اولین تصویر پشت صحنه از فصل چهارم

آلن می‌گوید امیدوار است که هواداران «ویچر» با همسورث بدرفتاری نکنند.

«فرایا آلن» از هواداران «ویچر» (The Witcher) می‌خواهد به «لیام همسورث» سخت نگیرند. همسورث از فصل چهارم در نقش «گرالت ریویا» جانشین «هنری کویل» خواهد شد که بر اساس برخی گزارش‌ها پس از ایجاد اختلاف نظر هنری با نویسندگان از سریال جدا شده است.

آلن که نقش سیری را در سریال «ویچر» بازی می‌کند در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» می‌گوید امیدوار است که هواداران برخورد بی‌رحمانه‌ای با همسورث نداشته باشند: «نمی‌خواهم از طرف او حرف بزنم، اما تا جایی که می‌دانم، او واقعاً تلاشش را می‌کند و می‌خواهد برای این نقش از جان مایه بگذارد. در حال تمرین کردن است. راستش دلم برایش می‌سوزد، چون اولاً، هواداران می‌توانند بسیار تهاجمی باشند، و جانشین شدن با یک بازیگر دیگر در یک نقش موقعیت مطلوبی نیست.»

او اضافه می‌کند:‌ «اما هیجان‌زده‌ام تا ببینم او چه می‌کند. و مردی بسیار دوست‌داشتنی است. فقط امیدوارم که با او دوستانه رفتار کنند، می‌دانید؟»

تولید فصل چهارم «ویچر» در ماه آوریل شروع شد. نتفلیکس به تازگی تأیید کرده است که این سریال با فصل پنجم به پایان خواهد رسید. روز گذشته اولین تصویر پشت صحنه از بدلکار «لیام همسورث» در نقش گرالت درز کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷

چشم پرنسس هرچی شما بگی

نمایش اسپویل