news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از داکوتا جانسون، کریس اوانز و پدرو پاسکال در فیلم Materialists سلین سونگ

فیلم «ماتریالیست‌ها» (Materialists) به کارگردانی «سلین سونگ» این روزها درنیویورک در حال فیلمبرداری است و اولین تصاویر پشت صحنه از آن در شبکه‌های اجتماعی درز کرده است. این تصاویر «داکوتا جانسون»، «کریس اوانز» و «پدرو پاسکال» در خیابان‌های شهر نیویورک سیتی نشان می‌دهد.

«ماتریالیست‌ها» یک فیلم کمدی-رمانتیک با الهام از فیلم‌های «مایک نیکلز» و «جیمز ال. بروکس» خواهد بود و داستان آن در نیویورک سیتی قرار داده شده. این فیلم زنی سی و چند ساله را دنبال می‌کند که برای جامعه الیت‌های منهتن همسریابی می‌کند اما میان او و دو مشتری ثروتمندش یک عشق مثلثی شکل می‌گیرد. سونگ علاوه بر کارگردانی فیلمنامه «ماتریالیست‌ها» را به نگارش درآورده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «جرمی آلن وایت» و «» در حال مذاکره برای بازی در این فیلم‌اند.

«کریستی واشون» تهیه‌کننده «ماتریالیست‌ها» در مصاحبه با «جی‌کیو» گفته بود فیلم جدید سونگ شباهتی به «زندگی‌های گذشته» ندارد: «احساس می‌کنم که او هر بار فیلم متفاوتی می‌سازد، فیلمسازی است که یک فیلم را دو بار نمی‌سازد.»

سونگ که به تازگی اولین فیلم بلندش «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) را برای ای-۲۴ ساخته همکاری دیگری با این استودیو خواهد داشت. احتمال پخش «ماتریالیست‌ها» در پایان سال ۲۰۲۴ وجود دارد اما انتظار می‌رود اولین بار در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید