news-background
news-background

فیلم لایو-اکشن بعدی Lord of the Rings را اندی سرکیس می‌سازد: The Hunt for Gollum

فیلم لایو-اکشن «شکار گالوم» در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

برادران وارنر فیلم لایو-اکشن بعدی «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) را در سال ۲۰۲۶ اکران می‌کند. این استودیو تأیید کرده است که این فیلم «شکار گالوم» (The Hunt for Gollum) نام خواهد داشت و «اندی سرکیس» صداپیشگی نقش گالوم و کارگردان فیلم خواهد بود. جکسون به همراه «فرن والش» و «فیلیپا بونز» که سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» را ساختند برای تهیه‌کنندگی فیلم بازمی‌گردند.

«دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری امروز پنجشنبه در جلسه ارائه گزارش مالی کمپانی تولید این فیلم را تأیید کرده و می‌گوید جکسون «در تمامی قدم‌ها مشارکت می‌کند.» نگارش فیلمنامه «شکار گالوم» به والش و بوینز سپرده شده و «فیبی گیتینز» و «آرتی پاپاجرجیو» به گفته زاسلاو «خطوط داستانی بازگو نشده را بررسی می‌کنند.»

وارنرها به رهبری «مایک دلوکا» و «پم عبدی» فوریه سال گذشته تأیید کرده بود که فیلم‌های بیشتری در دنیای «جی.آر.آر. تالکین» می‌سازند. استودیو پیش‌تر اعلام کرده بود که یک فیلم انیمیشن به نام «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» (The Lord of the Rings: The War of Rohirrim) تولید خواهد کرد و در سال ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

سه‌گانه اول «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی جکسون نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. آن فیلم‌ها با بازی «الاجا وود»، «ایان مک‌کلن»، «لیو تایلر»، «ویگو مورتنسن»، «شان آستین»، و «کیت بلانشت» نامزد ۳۰ اسکار و برنده ۱۷ جایزه شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۶

داداش مون گالوم بازی کرد عالی هم کارش انجام داد دمش گرم ولی کارگردانی همچین اثری؟! اگه سازنده بودی فیلم ونوم درست می‌ساختی‌. حیف داستان غنی ارباب حلقه ها و پیتر جکسون که حالا فیلم جدیدش رو قراره این داداش مون کارگردانی کنه. حداقل اولین قسمت میدادن خود پیتر جکسون بسازه ریشه و بیس کار محکم میساختن. با این شرایط به نظرم به قدری فیلم ضعیفی بشه که دیگه سه گانه نتونه بشه و تو همون فیلم اول پرونده مرخصی میگیرن

نمایش اسپویل