news-background
news-background

ناتاشا لیون به فیلم The Fantastic Four مارول پیوست

 

بازیگر سریال «پوکر فیس» به فیلم «چهار شگفت‌انگیز» مارول ملحق شد.

«ناتاشا لیون» بازیگر نامزد امی سریال «پوکر فیس» (Poker Face) آخرین بازیگری است که به فیلم پرستاره «چهار شگفت‌انگیز» (The Fantastic Four) مارول ملحق شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «پدرو پاسکال» در نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» در نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، «جوزف کویین» در نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی»، «ایبان ماس باکراک» در نقش «بن گریم» یا «موجود»، «جولیا گارنر» در نقش «سیلور سرفر»، «پل والتر هاوزر» در نقشی فاش نشده، «جان مالکوویچ» و «رالف اینسون» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «شوالیه سبز» (The Green Knight) در نقش «گالاکتوس» ظاهر خواهند شد.

«مت شکمن» که «وانداویژن» (WandaVision) را در کارنامه دارد کارگردان و «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» نویسندگان فیلم خواهند بود و پروژه از تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود.

لیون بیشتر با سریال «پوکر فیس» و «عروسک روسی» (Russian Doll) شناخته می‌شود. او یکی از نویسندگان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان «پوکر فیس» است که نامزد دریافت جوایز بسیار از جمله پیبادی و گلدن گلوب شده است. پروژه بعدی او «کلارا و خورشید» (Klara and the Sun) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و بازی «ایمی آدامز» و «جنا اورتگا»، و فیلم «سه دختر او» (His Three Daughters) با بازی «ایزابت اولسن» و «کری کون» خواهد بود.

ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید