news-background
news-background

نویسنده Big Bang Theory افزودن صحنه‌های جنسی برای کیلی کوئوکو و جانی گالکی پس از جدایی آن‌ها را تکذیب کرد

گالکی و کوئوکو در طول پخش سریال «تئوری بیگ بنگ» از یکدیگر جدا شدند.

«کیلی کوئوکو» و «جانی گالکین» همواره با سیت‌کام «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) شناخته خواهند شد. این دو بازیگر همچون داستان سریال از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در زندگی واقعی با یکدیگر رابطه داشتند. نویسندگان «بیگ بنگ» قصد داشتند با جدایی واقعی آن‌ها، در سریال نیز دو شخصیت را از هم جدا نشان دهند.

کوئوکو و گالکی در کتاب جدید «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory: The Definitive, Inside Story) که بخش‌هایی از آن را «ونیتی فر» منتشر کرده، می‌گویند «چاک لوری» نویسنده سریال پس از جدایی آن‌ها و به عنوان شوخی صحنه‌های جنسی بیشتری به سریال افزوده است.

کوئوکو می‌گوید: «ناگهان متوجه شدیم که صحنه‌های عشق‌بازی بیشتری برای شخصیت‌های ما وجود دارد، و یا صحنه‌های جنسی بیشتری. فکر کردم: «شاید چاک می‌خواهد با ما شوخی کند!»»

شخصیت‌های پنی و لئونارد در سریال از یکدیگر جدا شدند اما رابطه آن‌ها کاملاً به پایان نرسید. گالکی در مورد نویسنده سریال می‌گوید: «هرچند برای شخصیت‌های ما حالت طبیعی داشت، اما فکر می‌کنم او می‌خواست با ما شوخی کند. اگر تصادفاً این اتفاق افتاده، خیلی دقیق افتاده.»

لوری این ادعا را تکذیب می‌کند و می‌گوید هرگز در حین تولید هیچ سریالی با هیچ بازیگری شوخی نکرده است: «نه. به هیچ وجه. برای ساختن یک سریال خوب جایی برای شوخی با هیچ‌کس باقی نمی‌گذارد. هیچ‌وقت پیش نیامد که بگوییم بیایید با کیلی و جانی شوخی کنیم. هدف خلق سریالی عالی و استفاده از تمامی لحظات هر اپیزود بود. و این تنها هدف ما بود. این نوع آزادی را نداریم که در سریالی که برای آن از جان مایه می‌گذارید با احساسات یک نفر شوخی کنید. نه.»

کتاب «تئوری بیگ بنگ» ۱۱ اکتبر منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید