news-background
news-background

کارگردان Kingdom of the Planet of the Apes: اهدا نشدن اسکار جلوه‌های ویژه به این چندگانه جنایت است

کارگردان «قلمرو سیاره میمون‌ها» می‌گوید اسکار جلوه‌های ویژه را می‌خواهد.

«وس بال» کارگردان «قلمرو سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) می‌گوید اهدا نشدن اسکار بهترین جلوه‌های ویژه به این چندگانه تا امروز «جنایتکارانه» است.

بال در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» می‌گوید: «من فکر می‌کنم مردم میزان مهارت و هنری که برای ساختن این فیلم‌ها لازم است را درک نمی‌کنند. جلوه‌های ویژه است اما از طرفی همه کارهایی که برای تولید می‌کنیم، همه چیزهایی که می‌سازیم، چیزهای مختلف.»

او اضافه می‌کند مخاطبین فیلم جدید را دوست خواهند داشت: «چیزهای جذابی در فیلم وجود دارد، و به نظر من، جنایتکارانه است که این فیلم‌ها هرگز برنده اسکار جلوه‌های ویژه نشده‌اند. به نظر من باورنکردنی است. بنابراین به وظیفه‌ام عمل می‌کنم تا تغییری ایجاد شود.»

«قلمرو سیاره میمون‌ها» با دو ساعت و ۲۵ دقیقه یا ۱۴۵ دقیقه طولانی‌ترین فیلم چندگانه خواهد بود. چندگانه «سیاره میمون‌ها» تاکنون بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. اولین قسمت فیلم در سال ۱۹۶۸ و بر اساس رمانی نوشته «پی‌یر بول» به تولید رسید و برنده یک اسکار ویژه شد. در سال‌های بعد دو سریال، یک بازسازی به کارگردانی «تیم برتون» در سال ۲۰۰۱، ریبوت سال ۲۰۱۱ به نام «خیزش سیاره میمون‌ها» (Rise of the Planet of the Apes) و دو دنباله آن در سال‌های ۲۰۱۴ (Dawn of the Planet of the Apes) و ۲۰۱۷ ساخته شد.

این فیلم با بازی «اوون تیگو»  و «فرایا آلن» بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها به دنبال فروش افتتاحیه ۵۴ تا ۶۱ میلیون دلاری در آمریکای شمالی است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید