news-background
news-background

تاریخ اکران Supergirl: Woman Of Tomorrow در سال ۲۰۲۶؛ اکران فیلم Mortal Kombat 2 در سال ۲۰۲۵

استودیوی برادران وارنر و دی‌سی اعلام کردند که فیلم «سوپرگرل: زن فردا» (Supergirl: Woman of Tomorrow) ۲۶ ژوئن سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. در حال حاضر هیچ فیلم دیگری قرار نیست در این تاریخ به صورت گسترده اکران شود. وارنرها فیلم «سوپرمن» (Superman) «جیمز گان» را تابستان سال ۲۰۲۵ اکران می‌کنند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «کریگ گیلسپی» کارگردان «من، تانیا» (I, Tonya) و «کروئلا» (Cruella) «سوپرگرل: زن فردا» را برای وارنر و دی‌سی می‌سازد و «میلی الکاک» استرالیایی (House of the Dragon) نقش «سوپرگرل» را در «دنیای دی‌سی» (DCU) بازی می‌کند. «هلن اسلیتر» در سال ۱۹۸۴ نقش «سوپرگرل» را بازی کرده بود. آن فیلم ۱۴ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخت.

گان پیش‌تر گفته بود این نسخه از شخصیت «یک نوع بسیار متفاوت از سوپرگرل» است: «تفاوت میان سوپرمن که به زمین فرستاده شده و توسط والدین مهربان رشد کرده را در برابر سوپرگرل می‌بینیم که در کریپتون رشد کرده و شاهد مرگ همه اطرافیانش به شکل‌های وحشتناک در ۱۴ سال اول زندگی‌اش بوده است.»

برادران وارنر علاوه بر این تأیید کرده است که «مورتال کامبت ۲» (Mortal Kombat 2) در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۵ در سینماهای آیمکس اکران خواهد شد.

«گرگ روسو» نویسنده قسمت اول با «جرمی اسلیتر» جانشین خواهد شد که «شوالیه ماه» (Moon Knight) را در کارنامه دارد. قسمت اول «مورتال کامبت» ۳.۸ میلیون خانوار بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت در حالی که در دوران پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این پلتفرم استریم پخش شد.

«کارل اوربان» در «مورتال کامبت ۲» در نقش «جانی کیج»، «تاتی گابریل» در نقش «جید»، «ادلاین رودلف» بازیگر و مدل هنگ کنگی در نقش «کیتانا»، «مارتین فورد» در نقش «شائو کان»، «دیمن هریمان» در نقش «کوان چی»، «دزموند چیام» در نقش «شاه جرود» و «آنا تو انگوین» در نقش ملکه سیندل» ظاهر خواهند شد. از داستان قسمت دوم جزئیاتی فاش نشده اما این شایعه شنیده می‌شود که این فیلم بر روی شخصیت «کول یانگ» تمرکز نخواهد کرد.

در قسمت اول (Mortal Kombat) «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» معرفی شدند.

برادران وارنر می‌گوید فیلم «اسلحه‌ها» (Weapons) به کارگردانی «زک کرگر» و بازی «جاش برولین»، «جولیا گارنر»، «آلدن ارنرایک»، «آستین آدامز» و «کری کریستفر» را ۱۶ ژانویه ۲۰۲۶ اکران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید