news-background
news-background

اولین تصاویر از پدرو پاسکال و بلا رمزی در فصل دوم The Last of Us

فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

اچ‌بی‌او اولین تصاویر از «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» در فصل دوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را رونمایی کرد. «کیسی بلویز» مدیر شبکه‌های مکس و اچ‌بی‌او این تصاویر را در کنفرانس مطبوعاتی برادران وارنر دیسکاوری در نیویورک منتشر کرده است.

فصل اول «آخرین بازماندگان ما» به نویسندگی «کریگ میزین» و «نیل دراکمن» ژانویه سال گذشته از اچ‌بی‌او پخش شد و بر اساس قسمت اول بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شد و داستانی روایت کرد درباره مردی به نام جوئل با بازی «پدرو پاسکال» که وظیفه داشت در آمریکای پسا-آخرالزمانی دختری به نام الی با بازی «بلا رمزی» که در برابر یک بیماری مقاوم است را قاچاق کند.

دومین فصل سریال از بازی ویدیویی «آخرین بازماندگان ما ۲» اقتباس خواهد شد اما انتظار می‌رود فصل سوم بخش‌های دیگری از داستان آن بازی را پوشش دهد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «کیتلین دیور» در نقش «ابی» و «کاترین اوهارا» در این فصل ظاهر خواهند شد و به «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» می‌پیوندند. «دنی رامیرز» بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در نقش منی، «آریلا بارر» بازیگر «چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم» (How to Blow Up a Pipeline) در نقش مل، «تاتی گابریل» بازیگر «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) در نقش نورا و «اسپنسر لرد» بازیگر «ریوردیل» (Riverdale) در نقش اوون در فصل دوم ظاهر خواهند شد. «کاترین اوهارا» بازیگر فیلم‌های «تنها در خانه» (Home Alone) بازیگر دیگر فصل دوم است در حالی که «گابریل لونا» برای بازی در نقش برادر جوئل بازخواهد گشت.

«مارک مایلود» که با «وراثت» (Succession) برنده امی بهترین کارگردانی سریال‌های درام شده یکی از کارگردانان فصل دوم است. «نینا لوپز کورادو» (Perry Mason)، «استیون ویلیامز» (Watchmen) و «کیت هرون» (Loki) دیگر کارگردانان این فصل در کنار «پیتر هور» کارگردان قسمت سوم از فصل اول خواهند بود.

فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در سال ۲۰۲۵ آماده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید