news-background
news-background

شوخی پدر و مادر گلن پاول روی فرش قرمز فیلم Hit Man

والدین «گلن پاول» روی فرش قرمز فیلم «ضارب» (Hit Man) با پسرشان شوخی کردند. آن‌ها چهارشنبه این هفته در اکران ویژه فیلم در تگزاس به پسرشان ملحق شدند و روی فرش قرمز دو دست‌نوشته به دوربین‌ها نشان دادند.

در حالی که پاول مقابل دوربین عکاسان رفته بود، مادر او مقوایی به دست داشت که روی آن نوشته شده بود: «سعی نکنید گلن پاول را [ستاره] کنید.» در کنار او پدرش دست‌نوشته دیگری بالا برده بود: «هیچ‌وقت [ستاره] نمی‌شود.»

پاول در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «خانواده من - همیشه پدر و مادرم - با ترول کردن من شهرت دارند.» او توضیح می‌دهد که دست‌نوشته‌ها توییت‌هایی‌اند که منتقدین او نوشته‌اند: «من توییت‌ها را نمی‌خوانم اما والدینم می‌خوانند - بنابراین اگر درباره من مزخرف بگویید، بدانید که والدینم می‌خوانند.» پاول اضافه می‌کند: «به نظرشان ایده مضحکی می‌رسید و من خوشم آمد. هرچند من را ترول می‌کنند، اما از هر نظر حامی من‌اند.»

پاول ستاره در حال ظهوری در هالیوود است و در هفته‌های اخیر به چند پروژه ملحق شده. فیلم «ضارب» به کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد. پاول به تازگی در «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) سونی مقابل «سیدنی سوئینی» دیده شده و در سال ۲۰۲۲ فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) او بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت.

پاول در ماه ژوئیه فیلم «گردبادها» (Twisters) را در سالن‌های سینما دارد اما به تازگی در فیلم درام حقوقی «مونسانتو» (Monsanto) به «آنتونی مکی» و «لورا درن» ملحق شده است. او در این فیلم به کارگردانی «جان لی هنکاک» که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده نقش وکیلی به نام «برنت ویزنر» را بازی می‌کند که پرونده‌ای به ظاهر محکوم به شکست را می‌پذیرد و باید در برابر غول کمپانی‌های شیمیایی آمریکا قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید